جستجوي پيشرفتهبرو جستجو
ارتباط با ماآرشيوشناسنامه صفحه اصلي
تاریخ 1396/03/25 - روزنامه سراسري صبح ايران (پنجشنبه) نسخه شماره 5577


امشب؛ آخرين مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسي ارشد


منابع آزمون تشريحي رشته‌ کارگرداني در کنکور ارشد


جزئيات برگزاري چهارمين آزمون استخدامي دستگاه‎هاي اجرايي اعلام شد


تقويم برگزاري ترم تابستان در دانشگاه الزهرا(س)


خبر


يادداشت


ميز خبر


 امشب؛ آخرين مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسي ارشد 

 
داوطلبان آزمون کارشناسي ارشد سال 96 فقط تا امشب پنجشنبه 25 خرداد ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته در آزمون کارشناسي ارشد اقدام كنند.

نتيجه اوليه آزمون ورودي دوره هاي کارشناسي ارشد ناپيوسته سال 96 به صورت کارنامه تنظيم شد و از دوشنبه 15 خردادماه بر روي سايت سازمان سنجش قرار گرفت.

فرم انتخاب رشته آزمون کارشناسي ارشد سال 96 نيز از 21 خرداد در سايت سنجش فعال شد و داوطلبان فقط تا ساعت 24 امشب پنجشنبه 25 خرداد فرصت دارند فرم انتخاب رشته خود را تکميل کننند.بنابراعلام سازمان سنجش از تعداد 878 هزار و 253 داوطلب ثبت نام کننده در آزمون کارشناسي ارشد سال 96 تعداد 707 هزار و 63 داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند که از اين تعداد، 656 هزار و 180 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند.

داوطلباني که مجاز به انتخاب رشته شده‏‎اند و علاقمند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامي هستند ضرورت دارد براساس اطلاعيه‎اي که از سوي دانشگاه آزاد به اطلاع آنها خواهد رسيد در مهلت مقتضي به سايت دانشگاه آزاد مراجعه کنند و نسبت به انتخاب رشته محلهاي مورد علاقه خود اقدام کرده و به ترتيب اولويت علاقه آنها را در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامي ثبت کنند.آزمون ورودي دوره‏هاي کارشناسي ارشد ناپيوسته دانشگاهها و موسسات آموزش عالي از جمله دانشگاه آزاد اسلامي براي پذيرش دانشجو در 132 کدرشته امتحاني در 6 گروه آزمايشي در روزهاي 7 و 8 ارديبهشت ماه 96 در 68 شهرستان و 185 حوزه امتحاني و 132 کدرشته امتحاني برگزار شد.


 منابع آزمون تشريحي رشته‌ کارگرداني در کنکور ارشد  

 
اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درخصوص منابع آزمون تشريحي درس تجزيه و تحليل نمايشنامه رشته‌‌ كارگرداني از كد رشته امتحاني 1357 در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته) سال 1396 منتشر شد.

در قسمتي از اين اطلاعيه آمده است؛

بدين وسيله منابع آزمون تشريحي درس تجزيه و تحليل نمايشنامه از كد رشته امتحاني 1357 آزمون ورودي تحصيلات تكميلي سال 1396 را به شرح ذيل براي اطلاع آن دسته از داوطلباني كه براساس مندرجات كارنامه اوليه مجاز به انتخاب رشته در رشته‌ كارگرداني شده‌اند و حداقل يكي از كدرشته محل‌هاي مورد علاقه خود را از كدرشته امتحاني 1357، انتخاب نموده‌اند، براي شركت در آزمون پروژه‌ تشريحي درس مذكور اعلام مي‎گردد:

1- هملت اثر ويليام شكسپير، 2- باغ آلبالو اثر آنتوان چخوف، 3- عروسي خون اثر فدريكو گارسيا لوركا، 4- هملت ماشين اثر هاينر مولر، 5- اتفاق مي‌افتد اثر ديويد هر، 6- شاه مي‌ميرد اثر اوژن يونسكو، 7- انتيگونه اثر سوفوكل، 8- اتوبوسي به نام هوس اثر تنسي ويليامز، 9- ايوب دلتنگ خسته‌ خندان (در كتاب نمايش‌نامه‌هاي صحنه‌اي) اثر خسرو حكيم رابط و 10- منطق الطير (فقط دو بخش مقاله ثانيه: در سخن هدهد با مرغان براي طلب سيمرغ و مقاله ثالثه: عذر بلبل) اثر شيخ فريدالدين عطار نيشابوري.

لازم به ذكراست داوطلبان موظفند تمامي كتب معرفي شده را مطالعه نمايند.داوطلبان لازم است براي اطلاع از زمان برگزاري آزمون تشريحي رشته مذکور به اطلاعيه‌اي که در تاريخ 12 تيرماه96 در پايگاه اطلاع‎رساني اين سازمان منتشر خواهد شد مراجعه نمايند.


 جزئيات برگزاري چهارمين آزمون استخدامي دستگاه‎هاي اجرايي اعلام شد 

 اطلاعيه سازمان اداري و استخدامي كشور درخصوص زمان ثبت‎نام و برگزاري چهارمين آزمون استخدامي مشترك فراگير دستگاههاي اجرايي كشور در سال 1396 منتشر شد.

در بخشي از اين اطلاعيه آمده است؛

پيرو اطلاعيه منتشر شده در تاريخ 26 ارديبهشت 96 بدين وسيله به اطلاع تمام داوطلبان متقاضي شرکت در چهارمين آزمون استخدامي مشترک فراگير براي دستگاههاي وزارت آموزش و پرورش، بانک سپه، بانک مسکن، سازمان حسابرسي، سازمان دامپزشكي كشور، سازمان بنادر و دريانوردي، بانك صنعت و معدن، سازمان ثبت اسناد و املاك کشور، وزارت امور خارجه، سازمان پزشكي قانوني كشور، سازمان اداري و استخدامي كشور، بيمه مرکزي ايران، سازمان ملي بهره‏وري ايران، وزارت امور اقتصادي و دارايي، موسسه آموزش عالي علمي کاربردي صنعت آب و برق و 11 دستگاه اجرايي استان البرز (اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعي استان - اداره کل حفاظت محيط زيست استان- اداره کل دامپزشکي استان- اداره کل راه و شهرسازي استان- اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان- اداره کل منابع طبيعي استان- اداره کل هواشناسي استان- استانداري استان- سازمان بهزيستي استان و مرکز پزشکي قانوني استان) مي‏رساند که ثبت‏نام آزمون مذکور از طريق سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org از تاريخ 29خرداد ماه لغايت 5 تير 96 انجام مي‎پذيرد. ضمناً به اطلاع مي‎رساند که شرايط ثبت‌نام، شغل و محل مورد تقاضا، ظرفيت‌هاي استخدامي به تفكيك واحدهاي استاني و جنسيت مورد تقاضا، سن و شرايط عمومي و اختصاصي هريك از دستگاههاي استخدام‌كننده و ساير اطلاعات موردنياز و همچنين تاريخ برگزاري چهارمين آزمون مشترك فراگير در دفترچه راهنماي ثبت‎نام که همزمان با ثبت‏نام در سايت اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت، درج خواهد شد.


 تقويم برگزاري ترم تابستان در دانشگاه الزهرا(س)  

 دانشگاه الزهرا(س) در تابستان 96 ترم تابستاني به صورت الکترونيکي برگزار مي‎کند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه الزهرا(س)، اين دانشگاه ترم تابستاني برگزار مي‎کند و مهلت انتخاب رشته اين ترم از يکم تا 5 تيرماه اعلام شده است.

شروع کلاسهاي ترم تابستان اين دانشگاه از 17 تيرماه آغاز و تا 11 شهريورماه ادامه دارد. امکان حذف و اضافه و همچنين حذف اضطراري براي ترم تابستان وجود ندارد.


 خبر 

 رئيس سازمان امور دانشجويان خبر داد؛

کاهش آمار تخلفات موسسات اعزام دانشجو

رئيس سازمان امور دانشجويان گفت: حدود 160 موسسه اعزام دانشجو وجود دارد و با پيگيريهاي صورت گرفته و اطلاع‎رسانيها، آمار تخلفات موسسات اعزام دانشجو به خارج کمتر شده است.مجتبي صديقي در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص آخرين وضعيت موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور گفت: فعاليت موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور به صورت مستمر در کارگروهي مرکب از نمايندگان دستگاههاي مختلف ارزيابي مي‏شود.

وي ادامه داد: طي 3 الي 4 سال اخير مجوز جديدي براي موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور صادر نشده است و به تازگي بررسي درخواستها آغاز شده است.

رئيس سازمان امور دانشجويان افزود: حدود 160 موسسه اعزام دانشجو وجود دارد که تعدادي از اين موسسات يا خودشان فعاليتشان را قطع کرده‏اند و يا در بررسيها به دليل تخلفات، سلب مجوز شده‌اند.

وي ادامه داد: اگر موسسه‎اي در بررسيها تخلف کرده باشد، ابتدا به آن تذکر و اخطار داده مي‏شود و سپس مجوز آن موسسه به صورت موقت سلب شده و بعد از آن، سلب مجوز دايم اعمال مي‏شود.

صديقي خاطرنشان کرد: به نسبت گذشته و با پيگيريهاي صورت گرفته و اطلاع‏رساني‏ها، آمار تخلفات موسسات اعزام دانشجو به خارج کمتر شده و اعتراضات اولياء دانشجويان کاهش يافته است، اميدواريم مسير نظارت و کنترل جديتر دنبال کنيم.

اعطاي گرنت 20 هزار يورويي «بنياد الکساندر هومبولت» به يک محقق ايراني

عضو هيات علمي پژوهشکده مهندسي نفت پژوهشگاه شيمي و مهندسي شيمي ايران موفق به دريافت گرنت 20 هزار يورويي از سوي بنياد «الکساندر هومبولت آلمان» شد.

به گزارش ايسنا، دکتر بابک مختاراني، عضو هيات علمي پژوهشکده مهندسي نفت پژوهشگاه شيمي و مهندسي شيمي ايران به تازگي موفق به دريافت گرنتي به منظور خريد تجهيزات به ميزان 20 هزار يورو از بنياد الکساندر هومبولت آلمان که يکي از معتبرترين بنيادهاي علمي دنياست، شد. دکتر مختاراني در اين خصوص اظهار کرد: من يک بورس فوق دکتري داشتم و به اتفاق يکي از محققلان آلماني پروپوزالي در موضوع جداسازي گازها ارائه دادم که بنياد مذکور ضمن پذيرش آن گرنتي به مبلغ 20 هزار يورو جهت تهيه تجهيزات آزمايشگاه به اين کار اختصاص داد.

براساس اعلام روابط عمومي پژوهشگاه شيمي و مهندسي شيمي ايران، دکتر مختاراني افزود: اين بنياد سالانه ميليون‌ها يورو جهت بورس‌هاي تحقيقاتي در مقطع فوق دکتري در دنيا هزينه مي‌کند که تمام اين بورس‌ها با همکاري يک دانشگاه معتبر آلماني بايد انجام شود و مبلغ اين گرنت‌ها هم تا سقف 20 هزار يورو است که اين مبلغ جهت تجهيز آزمايشگاه‌هاي محققاني که از قبل با بنياد هماهنگ شده باشد، صرف خواهد شد.

تمديد زمان فراخوان طرح جامع «اعتلا و سامان‎دهي علوم انساني»

دبيرخانه طرح اعتلا و ساماندهي علوم انساني معطوف به پيشرفت کشور، زمان ارسال طرح‌نامه‌هاي پژوهشي را براي اجراي اين طرح تا پايان تير ماه امسال تمديد کرد.

به گزارش ايسنا، با توجه به درخواست‌هاي پژوهشگران و اعضاي هيات علمي دانشگاه‌ها و مراکز علمي کشور، دبيرخانه طرح اعتلا و ساماندهي علوم انساني معطوف به پيشرفت کشور، طي اطلاعيه‌اي زمان ارسال طرح‌نامه‌هاي پژوهشي را تا پايان تير ماه امسال تمديد کرد.

در متن اين اطلاعيه آمده است: «ضمن قبولي طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، پژوهشگاه علوم انساني و مطالعات فرهنگي با قدرداني از همدلي همه نخبگان و پژوهشگران علوم انساني و ضمن سپاس از حمايت‌هاي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور و وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، در تدارک اجراي طرح اعتلا و ساماندهي علوم انساني معطوف به پيشرفت کشور از استادان، صاحبنظران و پژوهشگران فرهيخته در حوزه علوم انساني براي مشارکت در اجراي اين طرح دعوت به عمل مي‌آورد».

طبق آنچه که دبيرخانه طرح اعتلا و ساماندهي پژوهشگاه علوم انساني و مطالعات فرهنگي اعلام کرده است، چکيده طرح در قالب 600 تا 1000 کلمه به همراه سوابق علمي مرتبط، بايد حداکثر تا پايان تير ماه امسال به رايانامه etela@ihcs.ir ارسال شود و پس از بررسي و تأييد پيشنهادها، کاربرگ اوليه طرح‌نامه و برگه سفارش پژوهش ارسال مي‌شود.

از طرفي اين دبيرخانه آمادگي خود را براي بررسي و ارزيابي از عنوان‌هاي جديد و نوآورانه مرتبط با طرح اعتلا نيز اعلام کرده و از اين موضوع نيز استقبال کرده است.

براساس اين گزارش، علاقه‌مندان مي‌توانند براي اطلاع از فهرست موضوعات طرح و انتخاب زمينه و عنوان به نشاني
http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/31/45764.pdf مراجعه کنند.

آغاز همکاري بين دانشگاه علوم‌پايه زنجان و دانشگاه آخن آلمان

رئيس دانشگاه تحصيلات تکميلي علوم‌پايه زنجان گفت: تفاهم‌نامه همکاري بين دانشگاه علوم‌پايه زنجان و دانشگاه آخن آلمان امضا شد.

بابک کريمي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، با اشاره به اينکه بين دانشگاه تحصيلات تکميلي علوم‌پايه زنجان و انستيتو شيمي آلي دانشگاه آخن آلمان تفاهم‌نامه همکاري امضا شد، افزود: اين همکاري در جهت گسترش همکاري‌هاي بين‌المللي صورت گرفته است و موجب انجام پروژه‌هاي مشترک بين دو دانشگاه و بالا رفتن ارتباطات علمي و تبادلات استاد و دانشجو بين دو دانشگاه خواهد شد.وي با اشاره به اينکه در سفر رسمي هيئت نمايندگان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به کشور آلمان، 12 نفر از رؤساي دانشگاه‌ها و مرکز تحقيقاتي برتر کشور حضور به هم رسانيدند، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم‌پايه زنجان يکي از اعضاي اين تيم بود که به دعوت موسسه تبادلات آکادميک آلمان در افتتاح نخستين دفتر همکاري‌هاي علمي ايران در کشور آلمان حضور به هم رسانيد و در جهت تسهيل اين همکاري‌ها پيشگام شد.کريمي با بيان اينکه اعضاي هيئت‌علمي و دانشجويان در ارتقاي جايگاه دانشگاه نقش موثري دارد، گفت: دانشگاه علوم‌پايه از مهم‌ترين دانشگاه‌هاي کشور محسوب مي‌شود و اين تفاهم‌نامه فرصتي است که دانشگاه در جهت پيشرفت بيشتر علمي حرکت کند.رئيس دانشگاه تحصيلات تکميلي علوم‌پايه زنجان، ادامه داد: با امضاي اين تفاهم‌نامه فرصت‌هاي آموزشي و پژوهشي بين دو طرف تفاهم‌نامه افزايش مي‌يابد. همچنين بستري مناسب براي همکاري‌هاي علمي دو طرفه مهيا مي‌شود تا سطح فعاليت‌هاي علمي خود را بالا ببرد.


 يادداشت 

 زندگي در سايه برنامه‌ريزي

زهرا كيان‌بخت

بسياري از ما، در ماههاي گذشته به نوعي زندگي كنكوري را تجربه كرده‌ايم. زندگي‌اي كه اگر پذيرفته شدن در رشته و دانشگاه دلخواه، در آن، مهمترين هدفمان بوده، احتمالا تفاوتهاي چشمگيري با دورانهاي عادي زندگي‌مان داشته است.

از وقتي چنين هدفي در رأس برنامه‌هايمان قرار گرفته، تمام زواياي زندگي‌مان، ميزان كار و مطالعه، زمانهاي استراحت، نحوه وقت‌گذراني و... را تحت‌الشعاع خود قرار داده است. در اين دوره، اولويت با برنامه‌هايي است كه درصورت عمل به آنها، مي‌توانيم اميدوار باشيم به هدفمان دست پيدا كنيم.

به همين دليل، بسياري از ما در اين چند ماه، زمانهاي زيادي را صرف رسيدن به هدف خود و مطالعه فشرده و استفاده تمام و كمال از زمان، نموده‌ايم. ميزان زمانهاي مرده و غيرمفيدمان بسيار كم بوده و درواقع، مثل تاجراني كه حساب مال و اموال خود را به طور مرتب دارند، ما نيز حساب ساعتها و وقتهايمان را به همان شكل داشته‌ايم و تلاش كرده‌ايم آنها را به درستي خرج كنيم.

اكنون كه آزمون كارشناسي ارشد و دكتري به اتمام رسيده و نتايج اوليه اعلام شده، تا حد زيادي از وضعيت اضطراري و فشرده‌اي كه در آن قرار داشتيم، خارج شده‌ايم. اما نكته مهمي كه اين دوره به ما مي‌آموزد اين است كه با داشتن برنامه‌ريزي، مي‌توان در تمام مقاطع و دورانهاي زندگي، از زمان به نحو خوبي استفاده كرد. اگر جزو آن دسته افرادي هستيم كه اين دوره را با برنامه‌ريزي و حساب شده طي كرديم و نتيجه داشتن برنامه‌ريزي و دقت در استفاده از زمان را در اين زمينه ديدم و به ارزش آن پي برده‌ايم، خوب است بدانيم اين نوع از زندگي مي‌تواند در همه دورانهاي زندگي هم تسري پيدا كند. لازم نيست فقط كنكوري باشيم تا از زمان‌مان به درستي استفاده كنيم. بعد از كنكور، هر چند نيازي به آن حد از فشرده‌سازي برنامه‌ها و اعمال محدوديت براي خودمان نيست، اما هميشه داشتن حدي از برنامه‌ريزي كه بتواند به ما در هدر ندادن زمان و استفاده از فرصتها كمك كند، امري است كه بسيار توصيه مي‌شود. پس؛ با اتمام كنكور، از زندگي با برنامه خداحافظي نكنيم و برنامه‌اي منعطف‌تر و تازه براي روزهاي آينده طراحي كنيم.


 ميز خبر 

 امکان تحصيل همزمان دو رشته در دانشگاه خواجه نصير

مديرکل امور آموزشي دانشگاه خواجه نصير گفت: از مهرماه امسال دانشجويان کارشناسي اين دانشگاه مي‏توانند علاوه بر رشته تحصيلي خود در رشته ديگري نيز تحصيل کنند.

تورج امرايي در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طرح «کهاد» با محوريت امکان تحصيل همزمان در دو رشته براي دانشجويان کارشناسي دانشگاه خواجه نصير از مهرماه امسال در اين دانشگاه اجرايي مي‏شود.

وي افزود: در اين طرح دانشجويان کارشناسي به صورت همزمان علاوه بر رشته تحصيلي خود مي‎توانند با گذراندن 20 تا 24 واحد درسي در رشته تحصيلي ديگري نيز ادامه تحصيل دهند.مديرکل امور آموزشي دانشگاه خواجه نصير تاکيد کرد: آيين‎‏نامه اين طرح تدوين و تصويب شده است و از مهرماه امسال اجرايي خواهد شد.امرايي اظهار داشت: دانشجويان داراي معدل 14 با پرداخت شهريه مي‎توانند در اين طرح ثبت‏نام کنند.

وي عنوان کرد: دانشجوياني که معدل آنها بالاتر از 17 باشد بدون پرداخت شهريه مي‎توانند دراين طرح دانشگاه شرکت کنند.مديرکل امور آموزشي دانشگاه خواجه نصير گفت: دانشجويان پس از گذراندن 20 تا 24 واحد درسي از اين دانشگاه گواهي گذراندن دوره دريافت مي‎کنند.امرايي تاکيد کرد: اين دانشجويان مي‏توانند رشته‎‏هاي مهندسي هوا و فضا، علوم کامپيوتر، مهندسي کامپيوتر، الکتروشيمي، رياضي، فيزيک و مهندسي صنايع فرا گيرند.وي هدف از اجراي اين طرح را افزايش دانش ميان رشته‏اي دانشجويان و آماده‎سازي دانشجويان براي ورود به بازار کار است.

دبير کميته تحقيق و توسعه معاونت آموزشي:

آغاز فاز جديد ارزيابي بسته‌هاي تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي

دبير کميته تحقيق و توسعه معاونت آموزشي از آغاز فاز جديد ارزيابي بسته‌هاي تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي براساس شاخص‌هاي رصد اين بسته‌ها خبر داد و اعلام کرد اين فاز از ارزيابي برمبناي خروجي‌هاي مورد انتظار از اجراي بسته‌ها طراحي شده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاري آنا از معاونت آموزشي وزارت بهداشت، دکتر عطاا... پورعباسي گفت: «همزمان با آغاز اجراي بسته‌هاي تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي، فرآيند پايش و ارزيابي بسته‌ها در سطح ستاد، مناطق آمايشي و دانشگاه‌هاي علوم پزشکي تدوين و با همکاري همه مسئولان به خوبي اجرايي شد. نتايج فرآيند پايش و ارزيابي بسته‌هاي تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي تا امروز در قالب سه سند پايش و ارزيابي منتشر شده است. اين سه سند شامل اقدامات فرآيندي و اقدامات خروجي محور در زمينه ماموريت‌هاي ويژه است که پس از انتشار در اختيار دانشگاه‌ها و دانشکده‌هاي علوم پزشکي کشور قرار گرفته است.»

دبير کميته تحقيق و توسعه معاونت آموزشي درباره اجراي موفق برنامه پايش و ارزيابي برنامه تحول آموزشي و استقرار سامانه آتنا گفت: «چندي پيش شاخص‌هاي رصد بسته‌هاي تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي در کارگروهي متشکل از کارشناسان ستادي و دانشگاهي تدوين شد. اين شاخص‌ها در جلسات و مکاتبات مختلف در اختيار صاحب‌نظران و مديران حوزه آموزش علوم پزشکي کشور قرار گرفت و طبق نظرات جمعي چندين بار مورد بازبيني قرار گرفت.»

پورعباسي افزود: «اکنون که فاز فرايندي و همچنين مرحله اول از فاز خروجي محور بسته‌ها انجام شده از تاريخ 22 خرداد 96 فاز جديد پايش و ارزيابي بسته‌هاي تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي آغاز شده است. در مرحله جديد از فاز ارزشيابي فعاليت‌هاي صورت گرفته مبتني بر خروجي، ارزيابي براساس شاخص‌هاي رصد بسته‌هاي تحول و نوآوري که قبلا به دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور ابلاغ شده همزمان در سراسر کشور از طريق سامانه آتنا آغاز شده است.»

او گفت: «اين موضوع در نامه‌اي به دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور ابلاغ شده و دانشگاه‌ها و دبيرخانه‌هاي مناطق آمايشي اطلاعات خود درباره اين شاخص‌ها را در سامانه آتنا بارگذاري مي‌کنند. از ابتداي ارزيابي بسته‌ها بخش پشتيباني سامانه آتنا پاسخگوي مديران و کارشناسان حوزه آموزش درباره مسائل مرتبط با ارزيابي بوده است. اکنون نيز با ورود به فاز جديد کاربران سامانه مي‌توانند سوالات خود را از طريق کانال‌هاي ارتباطي که قبلا در نامه ابلاغيه اعلام شده طرح کنند.»


 
سياسي
خبر دانشگاه
دانستني ها
پزشكي
استانها
انرژي
اقتصادي
اجتماعي
هنري
ورزشي
آگهي