جستجوي پيشرفتهبرو جستجو
ارتباط با ماآرشيوشناسنامه صفحه اصلي
تاریخ 1391/12/07 - روزنامه سراسري صبح ايران (دوشنبه) نسخه شماره 4376

 ايران زمين 

روند اجراي پروژه هاي عمراني در سازمان آرامستانها مطلوب است

کرج - خاکپور

مديرعامل سازمان آرامستانهاي شهرداري کرج از مطلوبيت روند اجراي پروژه‌هاي عمراني در اين سازمان خبر داد و گفت: در آينده اقدامات مطلوبي در راستاي ارائه خدمات به شهروندان انجام مي‌شود. به گزارش خبرنگار پايگاه خبري مديريت شهري کرج، عليرضا عسگري در مراسم توديع و معارفه معاون اداري و مالي و فني و عمراني اين سازمان در جمع مديران اظهار داشت: طي چند سال گذشته اقدامات مطلوبي در حوزه هاي مختلف به خصوص عمراني در اين سازمان انجام شده که زمينه هاي رضايت مندي شهروندان را فراهم آورده است. وي افزود: جايگاه سازمان آرامستانها با ديگر سازمانها و ادارات به دليل نوع و سختي کار و سر و کار داشتن با بهداشت رواني افراد بسيار متفاوت است که بايد پرسنل اين سازمان در تمامي مواقع به خصوص برخورد با خانواده هاي عزادار صبر و تحمل داشته باشند.

نصب 25 ايستگاه اتوبوس شهري در اردبيل

اردبيل – الهام مهرنوش

شهردار اردبيل گفت: 25 ايستگاه جديد در مناطق مختلف شهر اردبيل نوسازي و راه‌اندازي مي‌شود تا هموطنان بتوانند از اين ايستگاه‌هاي اتوبوس استفاده کنند. صديف بدري در جلسه شوراي حمل و نقل و ترافيک اردبيل اظهار داشت: 17 اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومي اضافه شده که با اضافه شدن اين تعداد اتوبوس به نظر مي‌رسد شاهد توسعه ناوگان حمل و نقل عمومي و ساماندهي هر چه بهتر ايستگاه‌هاي اتوبوس در شهر اردبيل باشيم.وي از اصلاح و تغيير ايستگاه‌هاي قديمي و داراي نقص فني خبر داد و تصريح کرد: تغيير سايه‌بان‌ها و زيباسازي ايستگاه‌هاي خط شهري با همکاري بخش خصوصي و همچنين شهرداري اردبيل انجام شده و اين روند همچنان ادامه دارد.بدري با بيان اينکه براي نوسازي هر ايستگاه حدود 4.5 ميليون تومان اعتبار اختصاص يافته است، خاطر نشان کرد: اين ايستگاه‌ها مجهز به سايه‌بان و برخي امکانات رفاهي ديگر است.

ماموريتهاي ويژه اي براي رفاه حال مسافران نوروزي در نظر گرفته مي‌شود

ساري - خبرنگارآفرينش

فرمانده انتظامي استان مازندران درحاشيه برگزاري مراسم تجليل از برگزيدگان مسابقه نقاشي و انشاء نويسي،امنيت را يکي از سرمايه هاي اصلي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دانست.سردار"عليرضا مسکني"فرمانده انتظامي استان مازندران در حاشيه برگزاري مراسم تجليل از برگزيدگان مسابقه نقاشي و انشاء نويسي که در سالن اجتماعات کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان در ساري برگزار شد،به گفتگو با خبرنگار ما پرداخت.سردار مسکني از آمادگي فرماندهي انتظامي استان مازندران در اجراي طرح برقراري نظم و امنيت ايام نوروز 92 اشاره کرد و افزود:در اين مدت ماموريتهاي ويژه اي براي رفاه حال مردم و مسافران نوروزي در نظر گرفته مي‌شود.

وي افزود:ماموران انتظامي اين فرماندهي در تعطيلات نوروزي در جاده ها، مجتمع ها ونقاط گردشگري،ايستگاه هاي پليس و گشت هاي ميداني به انجام وظيفه مي پردازند. فرمانده انتظامي استان مازندران تصريح کرد:با همکاري وتلاش شبانه روزي ماموران انتظامي استان امنيت کامل در سواحل، جنگل و جاده هاي استان مازندران برقرار است و مسافران با آسايش خاطر مي توانند به هر نقطه از اين استان سفر کنند.سردار مسکني همچنين به سه محور مهم مواصلاتي"کندوان،هراز و سوادکوه"اشاره کرد و افزود: اين محورها شاهراه هاي حياتي شمالي – جنوبي هستند که با کار و تلاش شبانه روزي ماموران پليس راه، امنيت کامل در همه اين مسيرها برقرار است. گفتني است سالانه بين 15 تا 20 ميليون مسافر و گردشگر از اقصي نقاط کشور در ايام مختلف سال به استان گردشگري مازندران سفر مي کنند.

براي رفاه حال زائرين و ميهمانان نوروزي؛

ايستگاه استقبال از زائر در منطقه 10 راه اندازي شد

مشهد - اعظم اعظمي

يکي از ويژگي‌هاي منطقه 10 شهرداري مشهد که آن را از ساير مناطق شهرداري متمايز مي‌سازد مجاورت اين منطقه در يکي ازاصلي‌ترين ورودي‌هاي شهر است که اين ظرفيت ضرورت توجه هرچه بيشتر به اين منطقه براي ارائه خدمات مطلوب به زائران بارگاه امام هشتم(ع) را بيشتر مي‌کند. در واقع ورود بيشترين زائر از مناطق شمالي کشور دست اندرکاران شهرداري اين منطقه را بر آن داشت تا براي نوروز امسال در فضايي بيشتر به ايجاد ايستگاه استقبال از زائر بپردازند. در همين رابطه حميد ضميري در گفتگو با خبرنگار ستاد استقبال از بهار، ايجاد ايستگاه زائر در مساحتي بالغ بر 4هزار متر مربع را از اولويت‌هاي منطقه 10 شهرداري در استقبال از بهار و زائران دانست و خاطر نشان کرد: اين ايستگاه در جلوي بيمارستان سوانح آيت‌ا... طالقاني واقع شده است که در حوزه‌هاي مختلف به ارائه خدمات به زائران خواهد پرداخت.

وي آغاز به کار اين ايستگاه را از تاريخ 29 اسفند 91 تا 15 فروردين سال 92 اعلام کرد و افزود: دعوت از سازمان‌هاي مختلف براي حضور در ايستگاه استقبال از زائر از ديگر امور انجام شده توسط شهرداري است.وي در ادامه به حضور سازمان‌هايي نظير آموزش پرورش، هلال احمر، سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري، نيروي انتظامي و بيمه در اين ايستگاه خبر داد.

ميهمانان نوروزي منطقه 10 در ايستگاه بهارانه پذيرايي مي‌شوند

در ايام عيد نوروز ميهمانان بهاري شهرداري منطقه 10 در غرفه‌هايي ويژه به نام ايستگاه بهارانه پذيرايي مي‌شوند. به گزارش ستاد استقبال از بهار، حميد ضميري ضمن اعلام اين خبر افزود: اين ايستگاه از 28 اسفندماه در بخش‌هاي مختلف به ارائه خدمات به شهروندان خواهد پرداخت. وي در ادامه اين غرفه‌ها راشامل غرفه‌هاي مشاوره و پيش‌گيري از اعتياد، عکاسي، عرصه گل، گياه، سلامت معنوي، کودک، عرصه محصولات فرهنگي تورهاي گردشگري، غرفه ارائه دستاوردهاي هنري هنرمندان هر محله، معاينات بهداشتي در دو غرفه آقايان و بانوان، غرفه سلامت، مشاوره خانواده دانست و عنوان کرد: ارائه خدمات در اين ايستگاه از ساعت 10 تا 1 ظهر و از 5 تا 8 بعدازظهر خواهد بود.

مدير عامل شرکت برق منطقه اي خوزستان:

طرح تکريم ارباب رجوع موجب ايجاد پيوند ارتباطي بين سازمان و جامعه مي شود‏

اهواز - خبرنگار آفرينش

مدير عامل شرکت برق منطقه اي خوزستان در جلسه ارزيابي طرح تکريم ارباب رجوع شرکت هاي زير مجموعه وزارت نيرو در استان خوزستان در سالن اجتماعات اين شرکت افزود: آشنا كردن مردم با حقوق و تكاليف خود به منظوراستفاده مناسب از خدمات دستگاههاي اجرايي، استانداردسازي خدمات ارايه شده به مردم و افزايش ميزان رضايتمندي مردم از دستگاه از جمله اهداف تکريم ارباب رجوع هستند. مهندس مسعود معين پور ادامه داد: طرح تکريم ارباب رجوع، تضمين كننده استفاده صحيح از منابع و امكانات، بهبود ارايه خدمات، كاهش ميزان تعارضات بين مردم و كاركنان،كاهش ميزان دوباره كاري‌ها و سردرگمي‌ها، بهبود نظام اطلاع‌رساني،كنترل و ارزيابي بهتر و مطلوب‌تر عمليات و فعاليت‌ها، افزايش ميزان بهره‌وري،كارآيي و اثربخشي امور و ايجاد زمينه‌هاي رشد و توسعه فعاليت‌ها مي باشد. وي تصريح کرد: شركت برق منطقه اي خوزستان براساس تصويب نامه طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع در نظام اداري اقدام به انجام فعاليتهايي از جمله شفاف و مستندسازي نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع، اطلاع رساني از نحوه ارائه خدمت به مردم،تدوين منشور اخلاقي سازمان در ارتباط با مردم،بهبود و اصلاح روشهاي ارائه خدمت به مردم،نظر سنجي از مردم و نظارت بر حسن رفتار كاركنان و دستگاههاي اجرايي با مردم کرده است.

در ادامه اين جلسه سرپرست تيم بازرسين وزارت نيرو در سخناني گفت: هفت برنامه تحول اداري به 10 برنامه تغيير پيدا کرده است.خليل بانان علي عباسي افزود: طرح تکريم ارباب رجوع يکي از هفت برنامه تحول است که با جديت پيگيري و اجرا مي شود.همچنين دبير کميته تکريم ارباب رجوع شرکت برق منطقه‌اي خوزستان دراين جلسه گفت: براي عملي کردن طرح تکريم دو رويکرد، طراحي ساختار سازماني و جنبه محتوايي بايد مورد توجه قرار بگيرد. رستم شمس افزود: شناخت عميقي نسبت به مشکلات شرکت‌هاي زير مجموعه وزارت نيرو در خصوص طرح تکريم وجود دارد که از جمله مشکلات اين شرکت ها عدم شناخت دقيق از انتظارات مشتري، کم اهميت تلقي شدن اين موضوع و عدم باور مديران، ناکارآمدي سيستمهاي مديريت نيروي انساني و عدم وجود ارتباط مناسب است.


نسخه چاپي ارسال به دوستان
 
سياسي
خبر دانشگاه
دانش و پژوهش
اقتصاد و بازار
مرز پر گهر
در قلمرو ورزش
آگهي