جستجوي پيشرفتهبرو جستجو
ارتباط با ماآرشيوشناسنامه صفحه اصلي
تاریخ 1393/07/24 - روزنامه سراسري صبح ايران(پنجشنبه) نسخه شماره 4831

 مهندس يکه زارع درمراسم عرضه محصولات جديد:
 اولويت نخست ايران خودرو توسعه محصول است 

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو درهجدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت خودرو و قطعات وابسته ضمن بازديد از نمايشگاه به بيان اولويت هاي ايران خودرو در سال جاري پرداخت.

به گزارش ايکوپرس مهندس هاشم يکه زارع ضمن استقبال از نظرات موافق و مخالف در زمينه صنعت خودرو گفت: واقعيت اين است که اين صنعت در شرايطي قرار دارد که بايد همه دست به دست هم داده و به آن کمک کنند تا اين لوکوموتيو در راه اصلي خود ضمن اشتغال زايي به پيشرفت جامعه کمک کند.

يکه زارع با بيان اينکه اولويت نخست گروه صنعتي ايران خودرو توسعه محصول است، ادامه داد: ما ضمن همکاري با کشورهاي خارجي و همکاري با آنها، اين همکاري را به عنوان اولويت اول در نظر نداريم زيرا اولويت اصلي ما توسعه محصولات داخلي است ،محصولي که سازنده آن فرزندان ايران و قطعه سازان ايراني است.

وي تاکيد کرد:آنچه مهم به نظر مي رسد تنها افزايش تيراژ توليد نيست زيرا توليدي مناسب به نظر مي رسد که بتواند بازار خود را در داخل و خارج کشور پيدا کند.

مهندس يکه زارع اظهار داشت:با رسيدن به اين هدف و افزايش در توسعه صادرات، درتوسعه کيفيت و توسعه خدمات پس از فروش موفق بوده ايم و آنچه از نظر ما مهم است همين رويه ايجاد بازار مناسب جهت صادرات محصولات داخلي است.

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو ضمن اشاره به توسعه همکاري با شرکت هاي خارجي از جمله پژو و رنو ادامه داد: ما به دنبال شريک تجاري ديگري مي گرديم که اين شرکت غير از شرکت هاي آسيايي و حتي کشورهاي اروپايي است.

يکه زارع ضمن اشاره به تيراژ توليد در سال جاري گفت: عدد تيراژي که مي خواهيم به آن دست پيدا کنيم 600 هزار دستگاه در سال جاري است و آنچه محقق شده حاصل تلاش هاي شبانه روزي بود که در ايران خودرو صورت گرفته است.

وي با اشاره به برنامه شش ماهه دوم سال 94 تصريح کرد: از شش ماهه دوم سال 94 هر شش ماه يک محصول جديد و هر سه سال يک خانواده موتور توليد مي شود که البته اين محصول ترکيبي از محصولات داخلي و خارجي است.

وي در مورد همکاري با شرکت هاي چيني تصريح کرد: همکاري با چين در اولويت نخست ما قرار ندارد ولي نمي توان کشوري که در سال گذشته 20 ميليون خودرو توليد کرده را ناديده گرفت ولي آنچه که در اولويت ما قرار دارد توليد محصولات داخلي و اروپايي است که بيش از 90 درصد از سبد محصولات ما را شامل مي شود و تنها 10 درصد از سبد محصولات ديگر اختصاص مي دهيم.

يکه زارع ضمن اشاره به اولويت هاي ديگر ايران خودرو تاکيد کرد: بر اساس يک برنامه زماني قرار است گارانتي خودرو را به 3 سال و گارانتي نيروي محرکه را به 5 سال برسانيم و بدين وسيله بتوانيم به رضايت مشتريان دست پيدا کنيم زيرا مشتري از ما انتظار داردخودرو با کيفيت دريافت کند بنابر اين تا کيفي شدن خودرو و به دست آوردن رضايت مشتري،هنوز راه باقي مانده است.

يکه زارع ضمن اشاره به تعريف هاي شاخص مناسب در زمينه توسعه کيفي خودرو يادآور شد: بايد شاخص هايي در اين زمينه تعريف شود که رضايت مشتري را به دست آورد.

عرضه پنج محصول جديد ايران خودرو

گروه صنعتي ايران خودرو توليد برندهاي مشترك با همكاري خودرو سازان معتبر جهاني براي تكميل سبد محصولات خود را در دستور كار قرار داده است.

به گزارش ايكوپرس، اين رويكرد نتيجه تلاش موفقيت آميز گروه صنعتي ايران خودرو در بهره گيري از فن آوري هاي طراحي و ساخت ارزيابي مي شود.

بر اساس اين گزارش، ايران خودرو در اين راستا با شركت هاي مهم خودرو سازي نظير پژو، رنو، سوزوكي و شركت هاي آسيايي بر مبناي استراتژي برد- برد و سرمايه گذاري مشترك همكاري خواهد كرد.

بر اين اساس گروه صنعتي ايران خودرو در هجدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت خودرو و قطعات يدكي تبريز، چهار محصول جديد و به روز از شركت هاي اروپايي و آسيايي رونمايي خواهد كرد.

اين گزارش مي افزايد عرضه اين محصولات كه سدان و كراس اورو هستند با هدف توسعه سهم بازار و پاسخگويي به نياز مشتريان و تنوع بخشي صورت مي گيرد.

گروه صنعتي ايران خودرو در عين حال به عنوان تلاشي در جهت خودرو ساز شدن از تكنولوژي و محصولات شركت هاي خودرو ساز در قالب پروژه هاي مشترك توليد برندهاي جهاني توسعه خواهد داد.

بر اساس اين گزارش اين گروه صنعتي در نمايشگاه خودرو تبريز محصولات جديدي از جمله رنو كليو، كپچر، خودروH30 و S30 شركت دانگ فنگ كه هر دو از موتور پژو بهره مند هستند وبنز E250 را در نمايشگاه مذكور به بازار معرفي مي كند.

همچنين در اين نمايشگاه محصولاتي مانند دنا، وانت PU1، پارسTU5 دو ايربگ و سورن S 90 به نمايش گذاشته مي شود.

علاوه بر عرضه محصولات جديد در نمايشگاه تبريز، گروه صنعتي ايران خودرو به همراه شركت هاي ساپكو، ايساكو،آپكو، ايران خودرو ديزل، امداد خودرو ايران آخرين دستاوردهاي صنعتي خود را به نمايش مي گذارد.

اين گروه صنعتي در فضاي بالغ بر دو هزار متر در سالن امير كبير با هدف مشتري گرايي و رقابت پذيري حضوري فعال دارد.


نسخه چاپي ارسال به دوستان
 
سياسي
خبر دانشگاه
دانش و پژوهش
اقتصاد و بازار
مرز پر گهر
در قلمرو ورزش
آگهي